
Doe jij dit jaar ook weer gezellig mee met je vader, oma, tante of buurman??
Op zondag 5 juli gaan we er weer een super gezellige dag van maken waarbij we starten met de kleuren rood/oranje/groen vanaf 10.00uur tot 12.30uur. Daarna is er een heerlijke lunch voor iedereen van alle kleuren en vervolgen we het programma voor de kleur geel van 13.30uur tot 15.30uur.
Exacte tijden worden nader ingevuld aan de hand van het aantal inschrijvingen.
Schrijf je met dit formulier snel in! De inschrijving sluit op 26 juni.
P.S. mocht je nu geen volwassene in je omgeving hebben die met je mee kan doen, maar je wilt zelf wel graag, stuur even een mailtje aan [email protected] en dan kijken we wat we kunnen regelen.